dinsdag 20 januari 2009

Door het oog van de naald



15 januari 2009 mailt Peter vanuit Luxor het volgende:

"Rond 11.30 in Luxor aan gekomen na een ritje van 90 KM. Ik ben door het oog van de naald gekropen. In Queno reed een "van" die van achteren aan kwam rijden met een jerrycan aan de zijkant. Hij reed met die jerrycan tegen mijn heup. De jerrycan viel gelukkig van de auto af en de auto reed met een rotvaart door. Ik maakte een 180 graden draai maar bleef op mijn fiets. Gelukkig was er geen ander verkeer. Ik ben me helemaal doodgeschrokken alhoewel ik niet zo schrikkerig ben. Het meisje dat naast me reed zag totaal bleek. Voor de rest gaat het O.K.

In Luxor zit ik in een hotel ( very very basic ) maar dit betekent: een bed en een douche en geen tent opzetten en kruipen.

Morgen 16 januari een rustdag en dan even kijken wat hier allemaal te zien is."

Geen opmerkingen: